English

احداث یک هزار و۳۶۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بندرلنگه آغاز شد

طرح نهضت ملی مسکن بندرلنگه و بندرکنگ در قالب عملیات احداث یک هزار و ۳۶۱ واحد مسکونی آغاز شد.

احداث یک هزار و361 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بندرلنگه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان بعد از اجرای برنامه‌های خود در شهرستان پارسیان و حضور در جلسه شورای اداری استان، راهی شهرستان بندرلنگه شد و طرح نهضت ملی مسکن بندرلنگه و بندرکنگ را در قالب عملیات احداث هزارو361 واحد مسکونی  کلید زد.

دوستی در حاشیه این آیین اظهار داشت: در ادامه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در هرمزگان، امروز کلنگ زنی و اهدای نمادین زمین‌ها در شهرستان پارسیان انجام شد و در بخش دوم این طرح امروز در خدمت مردم بندرلنگه و بندرکنگ هستیم.

وی افزود: زمین کاملا به صورت رایگان به مردم واگذار می‌شود و ریالی بابت زمین دریافت نخواهد شد و آورده اولیه در واقع پولی است که برای ارتباط بین متقاضی و بانک است و این پول به متقاضی بر می‌گردد تا در فرآیند ساخت از آن استفاده کند.

استاندار هرمزگان گفت: امیدواریم تعداد متقاضیان افزایش پیدا کند تا مراحل دوم و سوم واگذاری زمین‌ها به مردم در هرمزگان را نیز آغاز کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: برای متقاضیان فعلی زمین به اندازه کافی در نظر گرفته شده است و اگر متقاضی‌ها افزایش یابد آمادگی برای تغییر کاربری‌ها و الحاق زمین به محدوده‌ی شهری وجود دارد و مقدمات انجام شده است و می‌توانیم با ثبت نام متقاضیان جدید ظرفیت را تا سه برابر افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه