English

حمل محموله قاچاق با خودرو ایسوزو در استان قم

فرمانده انتظامی استان گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو ایسوزو، یک محموله میلیاردی لوازم التحریر و لوازم بهداشتی قاچاق کشف شد.

حمل محموله قاچاق با خودرو ایسوزو در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در اجرای طرح مقابله با خودروهای حامل کالا قاچاق، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن هماهنگی قضائی استان و استقرار در عوارضی اتوبان "قم – تهران" به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در ادامه با توجه به ضد و نقیض گویی های راننده، خودرو مذکور مورد بازرسی قرار گرفته و 93 هزار قلم انواع لوازم التحریر و همچنین 34 هزار و 400 عدد انواع لوازم بهداشتی فاقد مجوز و قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 15 میلیارد و 905 میلیون ریال اعلام که در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار میرفیضی اضافه کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود از طریق شماره تماس 110 به مرکز فوریت های پلیسی استان اعلام و یا با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب کلانتری 17 شهید بهشتی با پلیس در ارتباط باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه