English

در راستای توسعه ارتباطات علمی و همکاری صورت گرفت؛

عقد تفاهمنامه همکاری بین مؤسسه آموزش عالی کمال الملک و اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر

جلسه عقد تفاهمنامه همکاری مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ مازندران نوشهر و موسسه آموزش عالی کمال الملک در راستای استفاده از ظرفیت طرفین در جهت ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اساتید و دانشجویان و سایر مخاطبین، ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی و تبدیل آن به گفتمان غالب دانشجویان و اعضای هیات علمی، با حضور رئیس و مسئولین دانشگاه و سرپرست منابع طبیعی غرب استان در اداره کل برگزار شد.

عقد تفاهمنامه همکاری بین مؤسسه آموزش عالی کمال الملک و اداره کل منابع طبیعی مازندران - نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود ملکی اظهار داشت: برگزاری نشست‌ها، نمایشگاه ها، کارگاه ها و همایش‌های علمی و پژوهشی مشترک، اجرای طرح‌های تحقیقاتی - کاربردی موردنیاز تا مرحله تبیین دانش فنی و برگزاری دوره‌های آموزشی، علمی و پژوهشی کوتاه مدت مجازی و حضوری در زمینه جذب همیار طبیعت و صیانت از منابع طبیعی از موارد و محورهای این تفاهم نامه‌ است

وی ادامه داد: همکاری  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر و  مؤسسه آموزش عالی کمال الملک در زمینه دوره‌های کارورزی و کارآموزی دانشجویان به منظور افزایش دانش و بینش و مهارت های مرتبط با موضوعات منابع طبیعی و آبخیزداری و ارائه طرح‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با منابع طبیعی نیز از محورهای این تفاهم نامه‌ است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر گفت: فراهم شدن زمینه همکاری پژوهشی، تحقیقات کاربردی و ارائه خدمات علمی مرتبط با موضوعات منابع طبیعی و اعلام نتایج به دانشگاه، تخصیص نهال رایگان برای کاشت توسط  دانشجویان و حضور کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری برای مشارکت در اجرای فعالیت‌ها و حمایت از همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های تخصصی علمی بر حسب نیاز از جمله تعهدات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این تفاهم نامه است.

وی بیان داشت: صدور کارت همیار طبیعت برای دانشجویان و اعضای هیأت علمی در قالب سامانه ملی همیاران طبیعت به منظور ارتقاء فرهنگ منابع طبیعی در راستای صیانت از منابع طبیعی از دیگر تعهدات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران در این تفاهم نامه است.

رئیس موسسه آموزش عالی کمال الملک نیز در این جلسه افزود: به منظور توسعه پژوهش های کاربردی و ارتقاء سطح همکاری های علمی، تحقیقاتی و اجرایی  بین مؤسسه و منابع طبیعی با بهره گیری بهینه از امکانات موجود و در جهت تحقق اهداف مشترک این تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

دکتر مرتضی سام دلیری، توسعه همکاریهای آموزشی و پژوهشی میان مؤسسه و اداره کل منابع طبیعی استان مازندران و ادارات تابعه، بهره‌مندی متقابل از ظرفیتها و امکانات یکدیگر، توسعه ارتباطات علمی و همکاری و مشارکت در انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی در جهت صیانت از منابع طبیعی را از دیگر اهداف این تفاهم نامه ذکر کرد.

در ادامه، تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر و مؤسسه آموزش عالی کمال الملک امضا شد.

قابل ذکر است این تفاهم نامه با حضور معاونت امور جنگل، فرماندهی یگان حفاظت، سرپرست اداره آموزش و ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل و معاونت موسسه آموزش عالی کمال الملک همراه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه