English

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت بندر فریدونکنار برای کمک به بارگیری و تخلیه کالاها

رئیس کل دادگستری مازندران، رئیس و دادستان و جمعی از مدیران استانی در بازدید از بخش‌های مختلف بندر فریدونکنار وضعیت تخلیه، بارگیری و نگهداری کالاهای مختلف را بررسی کردند.

ضرورت استفاده از ظرفیت بندر فریدونکنار برای کمک به بارگیری و تخلیه کالاها

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در اجرای دستور رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر بازدیدهای مستمر و هدفمند از بنادر، گمرکات و انبارهای کالاهای وارداتی از بندر فریدونکنار بازدیدی صورت گرفت و خوشبختانه ظرفیت بسیار خوبی برای تخلیه  و بارگیری کالاها در این بندر وجود دارد و می تواند کمکی برای دو بندر نوشهر و امیرآباد باشد.

وی ادامه داد: مسئولان بندر در بازدید از اسکله، برخی سیلوها و انبارهای کالاهای وارداتی به برخی مشکلاتی که وجود دارد اشاره کردند و امیدواریم دیگر مسئولان مرتبط اعم از استاندارد، جهادکشاورزی، دامپزشکی و ستاد جمع آوری اموال تملیکی به کمک بنادر و گمرکات بشتابند و کالاها را در اسرع وقت تعیین تکلیف کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تأکید کرد: مسئولان مرتبط باید موانع تخلیه و انتقال کالاهای وارد شده که عمدتاً نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی است را برطرف کنند تا به موقع و قبل از فاسد شدن به بازار عرضه شوند و سرمایه ملی و کالاهای اساسی در این مسیر فاسد و به هدر نرود.

اکبری رئیس کل دادگستری مازندران

شایان ذکر است، بندر فریدونکنار از سال 1369 به عنوان بندر به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و با اصلاحاتی در طرح از سال 1374 شروع و در پایان سال 1381 ساخت اسکله، موج شکن ها و حوضچه آن به اتمام رسید که در دی ماه 1385 پس از بازدید ریاست محترم جمهور از استان، شناسایی بندر فریدونکنار به عنوان مرز مجاز دریایی مورد تصویب قرار گرفت و در نیمه اول 1386 بندر فریدونکنار با توجه به اجرای اصل 44قانون اساسی و با اعمال حاکمیت سازمان بنادر و دریانوردی به بخش خصوصی واگذار شد.

بندر فریدونکنار یکی از بنادر شمال کشور است که به لحاظ گسترش روز افزون مبادلات بازرگانی با کشورهای حاشیه دریای خزر، با اراضی حدود 69 هکتار و با اهداف تجاری در سواحل زیبای مازندران با برخورداری از استعدادهای بسیار خوب و جاذبه‌های بی نظیر طبیعی و در100 کیلومتری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران (بندر نوشهر ) تأسیس شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه