English

فرماندار رشت در نشست میزخدمت محله فخب تاکید کرد؛

حل مسئله آب آشامیدنی و دفع فاضلاب محله فخب در اولویت است

فرماندار رشت حل مسئله آب آشامیدنی و ارتقاء سطح برخورداری از امکانات و رفاه فخب نسبت به محلات مجاور را از دیگر اولویت‌های مسئولین برشمرد.

حل مسئله آب آشامیدنی و دفع فاضلاب محله فخب در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در جلسه میز خدمت جهادی محله فخب رشت که در محل مسجد آقا سید خلیل این محله و با حضور نمایندگان شهرستان‌های رشت و خمام، جمعی از مدیران کل، روسای ادارات، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری رشت برگزار گردید؛ ضمن استماع موارد مطرح شده و پاسخگویی به مراجعان و عموم اهالی منطقه، دستورات و راهنمایی های لازم در راستای رفع مشکلات را صادر کرد.

میز خدمت محله فخب

وی بحث آب شرب و فاضلاب را از جمله مهمترین موضوعات مطرح در این نشست عنوان و اظهار داشت: در دولت سیزدهم، حل مشکلات مناطق محروم و آسیب‌پذیر در صدر اولویت های دستگاه ها تعریف شده است.

 فرماندار رشت با اشاره به اینکه بر پایی میز خدمت در نقاط هدف شهرستان و دیدار چهره به چهره با اهالی محل موجب جلب توجه بیشتر مسئولان به کمبودها، شنیدن بی واسطه نکات مورد نظر مردم و در نتیجه اشراف بیشتر به مسائل و اولویت بندی و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای رفع مشکلات می‌شود، گفت: همپوشانی و هماهنگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان در پیگیری و حل مشکلات و کسب حداکثر ممکن رضایتمندی مردم باید در دستور کار باشد.

میز خدمت محله فخب

 وی با اظهار اینکه باید با اولویت بندی، امکان‌سنجی و برنامه ریزی برای حل مشکلات در بازه زمانی کوتاه مدت و میان مدت نسبت به رفع کمبودها اقدام کرد، ادامه داد: با وجود استقرار تصفیه خانه مرکزی فاضلاب رشت در منطقه فخب، مشکل دفع فاضلاب در این محله توجیه پذیر نمی باشد.

 امام پناهی حل مسئله آب آشامیدنی و ارتقاء سطح برخورداری از امکانات و رفاه فخب نسبت به محلات مجاور را از دیگر اولویت‌های مسئولین برشمرد.

میز خدمت محله فخب

 نماینده عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر استمرار برپایی میز خدمت در نقاط مختلف شهرستان، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اهداف محرومیت‌زدایی و اصل پاسخگویی مدیران دولت مردمی ایران قوی، بر خود وظیفه می دانیم تا علاوه بر اختصاص یک روز در هفته برای انجام ملاقات های مردمی، با حضور در میان مردم و در قالب برپایی میزهای خدمت جهادی، از مشکلات و پیشنهادات مردمی آگاهی یابیم.

میز خدمت محله فخب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه