English

پدر شهیدان والامقام «رجبی پور» آسمانی شد

پدر شهیدان والامقام «حمید و هادی رجبی پور» از شهرستان لنگرود دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان والامقام «رجبی پور» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مرحوم حاج حسنعلی رجبی پور پدر شهیدان والامقام «حمید و هادی رجبی پور» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان حمید و هادی رجبی پور متولد سال های 43 و 46 بودند در شهرستان لنگرود که پس آز آغاز جنگ تحمیلی به میدان جنگ حق علیه باطل شتافتند و پس از رشادت های بسیار در سال های 61 و 65 طی عملیات های رمضان و کربلای 5 در شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

مراسم  تشییع پیکر پاک پدر این شهیدان بزرگوار صبح امروز از مقابل سپاه لنگرود به سمت گلزار متبرک شهدای این شهرستان برگزار شد.

به همین مناسبت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی درگذشت «حاج حسنعلی رجبی پور» پدر شهیدان سرافراز «حمید و هادی رجبی پور»از شهرستان لنگرود را تسلیت گفت.متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر رجبی پور

سلام علیکم

صلابت و شکیبایی پدران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی،نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

اینجانب،درگذشت ابوالشهدا "حاج حسنعلی رجبی پور" پدر گرامی شهیدان معزز «حمید و هادی رجبی پور» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم مغفور و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

محمدرضا داوطلب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه