English

با هوشیاری پلیس؛

عاملان توزیع و عرضه گوشت غیرمجاز در هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند

با هوشیاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی هرمزگان عاملان تهیه و توزیع گوشت غیرقابل مصرف با برچسب های تقلبی و جعلی در بندر عباس شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان توزیع و عرضه گوشت غیرمجاز در هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح این خبر عنوان کرد: مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از عرضه و توزیع گوشت غیرمجاز توسط برخی از افراد مطلع و موضوع را به صورت ویژه دردستور کار قراردادند.

وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح صنوف بندرعباس محل توزیع گوشت های غیر مجاز نیز شناسایی و در بازرسی از محل مقدار۱۶۹ کیلو گرم گوشت گوسفندی که با لیبل تقلبی و جعل سند گواهی بهداشتی توسط متهمان از استان فارس وارد استان و در یک قصابی جهت عرضه دپو شده بود کشف و ضبط شد.

سردار جعفری اظهار داشت: پس از حضور و تائید کارشناس دامپزشکی مبنی بر غیر استفاده انسانی، گوشت های کشف شده معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شدند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که در این رابطه سه متهم به دلیل جعل سند و تهدید علیه بهداشت عمومی مورد تعقیب قضایی قرارگرفتند، از شهروندان و مردم استان خواست از مراکز مجاز اقدام به خرید گوشت نمایند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانی تلفنی مرگز فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه