English

در مراسمی با حضور مسئولان؛

سالن تیراندازی بندرعباس به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی سالن تیراندازی بندرعباس به بهره برداری رسید.

سالن تیراندازی بندرعباس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: سالن تیراندازی جدید بندرعباس اولین سالن استاندارد برای عموم مردم است که با دارا بودن ۲۵ خط ایستاده تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۶۷ متر مربع احداث شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح این سالن  شاهد رشد وشکوفایی استعدادهای تیراندازی باشیم، اعلام کرد: سالن تیراندازی بادی بندرعباس با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر تماشاگر و اعتبار هزینه شده ۵۳ میلیارد ریال به افتتاح رسیده و دارای تجهیزاتی شامل ۲۵ خط سیبل کش الکتریکی، ۲۵ عدد پرژکتور روی هدف، بخش های سالن تمرین و مسابقه، اتاق اداری و داوری، نمازخانه، بوفه، رختکن و سرویس بهداشتی است.

در ادامه این مراسم، مهدی دوستی استاندار هرمزگان هم در این آیین ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین تصریح کرد: تیراندازی ورزشی است که در قرآن و احادیث به آن تاکید شده است، این رشته ظرفیت های بالایی را در بخش زنان و مردان دارد و حضور پررنگ بانوان تیرانداز در مراسم امروز تایید کننده این موضوع است.

وی عنوان کرد: برخی رشته های ورزشی به یک دوره سنی محدود است اما تیراندازی جامعیت بیشتری دارد و برای اوقات فراغت وسلامتی نیز بسیار مفید است.

دوستی در خصوص رفع مشکل سلاح و تجهیزات در این رشته ورزشی گفت: در حال پیگیری موضوع هستیم و با توجه به قولی که دادیم امید است مهمات و سلاح مرغوب را خریداری کرده و در اختیار نخبگان این رشته قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه