English

مدیر جهاد کشاورزی بابل خبر داد؛

احداث گلخانه ۹۵۰ متر مربعی در بابل با اعتبار ۶ میلیارد ریالی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از احداث گلخانه سبزی و صیفی 950 متر مربعی با اعتبار 6 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

احداث گلخانه 950 متر مربعی در بابل با اعتبار 6 میلیارد ریالی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن علی گل‌زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل اظهار داشت: با توجه به نیاز روز افزون بازار از نظر تولید گل و گیاهان زینتی و سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل، احداث گلخانه و کشت گلخانه ای به یکی از سودآورترین بخش های کشاورزی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: گلخانه سبزی و صیفی 950 متر مربعی با تولید سالانه 20 تن در روستای آهنگرکلای بزرگ این شهرستان احداث که در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: سرمایه گذاری این طرح 6 میلیارد ریال با استفاده از تسهیلات و آورده شخصی است که با بهره برداری از آن برای 2 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه وجود گلخانه سبب می شود تا گلخانه دار منفعت خوبی را نصیب خود کند، گفت: امکان چند بار تولید محصول در سال، صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب، وابسته نبودن تولید به شرایط محیط، امکان استفاده کردن از روش های نوین کشاورزی، استفاده از مناطقی که قابل کشت نیست از مهمترین مزایای کاشت گلخانه ای است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه