English

سرپرست مدیریت بحران مازندران اعلام کرد؛

خسارت ۵ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت ها، مسکن، معیشت و کشاورزی مازندران

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: سیل به زیرساخت ها و بخش‌های مختلف مسکن، معیشت و کشاورزی مازندران 5 هزار میلیادر تومان خسارت وارد کرده است.

خسارت 5 هزار میلیاردی سیل به زیرساخت ها، مسکن، معیشت و کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی محمدی با اشاره خسارت های سیلاب اخیر در سطح استان مازندران اظهار داشت: سیلاب مرداد ماه امسال در مناطق مختلف مازندران موجب بروز خسارت 5 هزار میلیارد تومانی به بخش های مختلف شد.

وی بیشترین میزان خسارات وارده را مربوط به سیلاب اخیر بخش مرزن آباد چالوس دانست و ادامه داد: خسارت‌های سیلاب در بخش‌های مختلف زیربنایی، مسکن، معیشت و کشاورزی بوده است.

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: در بخش زیربنایی 4 هزار میلیارد تومان، در بخش مسکونی و معیشتی حدود 27 میلیارد تومان خسارت و در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و دام و طیور هم 975 میلیارد تومان خسارت وارد شد.

وی ضعف پوشش بیمه منازل خسارت دیده را مشهود عنوان کرد و افزود: در حال حاضر پوشش بیمه‌ای زیر 20 درصد است که برنامه داریم این ضریب پوشش بیمه را با همکاری بنیاد برکت افزایش دهیم.

محمدی تصریح کرد: وضعیت مناطق سیل زده هم اکنون پایدار است و با توجه به حسب دستور استاندار برای تشکیل کمیته های مختلف در شهرستانها برای پیگیری مشکلات مردم سعی در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها داریم تا مشکلات را مرتفع کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه