English

در دهه اول محرم صورت گرفت؛

برپایی ۱۲ چادر امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف گیلان/ارائه خدمات به ۴۰۰ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برپایی ۱۲ چادر امداد و نجات در مناطق مختلف استان برای خدمات رسانی، افزود: ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ خودروی کمک دار در عملیات‌های انجام شده در این مدت برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده استفاده شد.

برپایی ۱۲ چادر امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف گیلان/ارائه خدمات به ۴۰۰ حادثه دیده

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۲۰۰ امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در قالب ۴۰ گروه در دهه اول محرم، به ۴۰۰ حادثه دیده خدمات سرپایی و حضوری خدمات ارائه کردند که از این تعداد، یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به برپایی ۱۲ چادر امداد و نجات در مناطق مختلف استان برای خدمات رسانی، افزود: ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۱۰ خودروی کمک دار در عملیات‌های انجام شده در این مدت برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده استفاده شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان اینکه هیات علی اکبر جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در تاسوعای حسینی مراسم عزاداری برگزار کردند، گفت: اعضای این هیات هزار وعده غذای گرم در بقعه متبرکه خواهر امام رشت توزیع کردند.

۲ هزار و ۱۰۲ نفر به عنوان امدادگر و نجات گر و ۳۱۶ نفر به عنوان کارکنان این نهاد در جمعیت هلال احمر گیلان خدمات رسانی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه