English

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان خبر داد؛

رشد ۲۸ درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از رشد 28 درصدی اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان نسبت به سال گذشته خبر داد.

رشد 28 درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی فتوحی در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد 28 درصدی اهدای خون در تاسوعا و عاشورا بیان کرد: در استان اصفهان 1931 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد 1591نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی گفت:همزمان با ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در شهرستان اصفهان 1255 نفر برای اهدا مراجعه کردند که از این تعداد 1006 نفر موفق به اهدای خون شدند و در استان اصفهان هم 1933 نفر مراجعه و 1591 نفر موفق به اهدا شدند.

وی افزود: به طور کلی امسال طی دهه اول محرم در استان اصفهان 7084نفر برای اهدای خون به مراکز اهدای خون مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، 5672نفر موفق به اهدای خون شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: درصد اهدای خون در استان اصفهان در تاسوعا و عاشورا نسبت به سال گذشته 28 درصد رشد داشته و امیدواریم فرهنگ اهدای خون بیش از این در جامعه جا بیفتد.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر میزان ذخیره خون استان به 9.5 روز رسیده است و خوشبختانه کمبودی  در گروه خونی خاصی دیده نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه