English

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

رسانه ها نقد منصفانه و انتقاد واقع‌بینانه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: وظیفه ذاتی رسانه ها و خبرنگاران نقد منصفانه، انتقاد واقع بینانه واطلاع‌رسانی صادقانه است و در همین راستا باید مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آن‌ها نشود.

رسانه ها نقد منصفانه و انتقاد واقع‌بینانه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: امروز فرصتی است، برای تجلیل از مقام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی و پاسداشت حرمت حق‌گویی و حقیقت‌نمایی و یادی از تمامی خبرنگاران شهید و ایثارگری که در طول تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، لحظه به لحظه حماسه‌های غرورآفرین این مرز وبوم را روایت و بازتاب کردند.

وی ابراز داشت: امروزه نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در زمینه پیش‌برد، هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بر همگان آشکار است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: اهمیت رسانه‌ها پذیرفته و تقویت شود و از طرفی رسانه ها باید در حوزه خود به وظیفه ذاتی‌شان که نقد منصفانه واطلاع‌رسانی صادقانه است بپردازند و مراقب باشند که آسیب‌ها نیز دامن‌گیر آن‌ها نشود.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: امروزه در برهه حساسی از تاریخ جمهوری اسلامی قرار گرفتیم و دشمنان این مرز و بوم از تمام حربه ها جهت وارونه جلوه دادن خدمات نظام و بدبین کردن مردم به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود: رسانه ها مراقب باشند که به خواست دشمنان که همان نامطلوب نشان دادن چهره انقلاب اسلامی است کمک نکنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دعوت کنند و همچنین کاستی ها را بر پایه عدل و انصاف به دور از حب و بغض به اطلاع مسوولان و سازمان های مربوطه برسانند.

وی در پایان عنوان کرد: اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری و توسل های مردم شریف، ولایی و عاشقان و دلسوختگان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) استان هرمزگان و یاران باوفایشان در دهه اول محرم، یـاد و خاطره شهـدای عرصه رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، را گرامی می‌دارم و با تقدیر از مجاهدت، شجاعت، زحمات و همراهی تمامی دست اندرکاران حوزه خبر و خبررسانی توفیق روز افزون را برای همه تلاش گران این عرصه از درگاه خداوند متعال درخواست می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه