English

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد:

واقعه عاشورا و دفاع مقدس مرهون خون پاک انسان‌های آزاده‌ است

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: واقعه عاشورا و دفاع مقدس مرهون خون پاک انسان‌های آزاده‌ای است که با خلق صحنه‌های حماسی، چشم جهانیان را خیره کردند.

واقعه عاشورا و دفاع مقدس مرهون خون پاک انسان‌های آزاده‌ است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید شمس الدین حسینی در یادواره شهید حجت الاسلام شیخ ابوالقاسم رزاقی نماینده شهید و 80 شهید نامدار و 5 شهید گمنام بخش نشتا که همزمان با روز تاسوعای حسینی در مسجد جامع نشتارود برگزار شد، اظهار داشت: حماسه بزرگ و فراموش نشدنی واقعه عاشورا و دفاع مقدس مرهون خون پاک انسان‌های بی ریا و آزاده‌ای است که ذره‌ای ادعا در وجودشان نبود و با خلق صحنه‌های حماسی و بی بدیل، چشم جهانیان را خیره کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و الامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم و ایام سوگواری محرم، ادامه داد: شهدا خالصانه و با بینش و آگاهی، دل خود را به منبع قدرت لایزال الهی گره زده و ترسی به دل راه ندادند و شجاعانه و تا شهادت دست از مبارزه بر نداشتند و عزت و استقلال را با خون خود به ملت هدیه دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد  در مجلس گفت: محرم امسال با وجود بازگشت پنج شهید مدافع حرم به کشور و شهید شهر ما تاش موسی عاشورایی‌تر است.

وی با گرامیداشت یاد شهید رزاقی، تصریح کرد: ایشان نماینده‌ای مردمی بود که حدود سی سال از شهادتش می گذرد، ولی همچنان محبوبیت ایشان در دل‌ها ست، چون ایشان هم مکتب امام حسینی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه