English

رئیس پلیس راهور مازندران:

محورهای مازندران در روز عاشورا یک طرفه می شوند

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محور‌های شمالی امروز همزمان با روز عاشورا از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

محورهای مازندران در روز عاشورا یک طرفه می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران؛ سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اشاره به روان بودن ترافیک در سطح راه های مواصلاتی استان از جمله محورهای کندوان، هراز و سوادکوه، اظهار داشت: کندوان امروز مصادف با روز عاشورا، با توجه به احتمال پیش بینی حجم ترافیک ممکن است به سمت تهران یک طرفه شود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز دوشنبه 17 مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران، شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه 17 مرداد از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد بود.

وی بیان داشت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع می‌باشد.

جهان تاب افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز دوشنبه 17 مرداد از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی تصریح کرد: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌ دوشنبه 17 مرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران ابراز داشت: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه