English

سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا پایان شب شام غریبان حسینی

سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا پایان شب شام غریبان حسینی خبر داد.

سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا پایان شب شام غریبان حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی نیک در حاشیه بازدید از خدمت رسانی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با تأکید بر سرویس‌دهی کامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ایام ماه محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) تا ساعات پایانی شب به زائران و عزاداران حسینی سرویس‌دهی می‌کند.

وی تصریح کرد: خطوط اتوبوسرانی در روزهای تعطیلات با ۲۰ درصد ظرفیت کمتر و تا ۱۰ شب‌کار می‌کند اما در روزهای مناسبتی مانند روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با تمام ظرفیت و تا زمان پایان مراسمات و ساعت ۱۲ شب سرویس‌دهی کرده تا شهروندان به‌راحتی به مقصدهای خود در تمام نقاط شهر برسند.

سرپرست سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از فراخوان تمام سرویس‌های تاکسی در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر حضور تمام تاکسی‌ها، به شبکه بی‌سیم نیز فراخوان زده‌شده تا در این ایام با تمام ظرفیت در شهر کارکرده و سرویس مناسب را به شهروندان ارائه دهند.

وی حمل‌ونقل عمومی را در خدمت شهروندان دانست و تصریح کرد: سرویس‌دهی تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و در صورت ادامه عزاداری‌ها سرویس‌دهی با همین منوال ادامه دارد و حمل‌ونقل عمومی به‌صورت کامل در اختیار شهروندان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه