English

کارگروه ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه در فارس تشکیل شد

شکاف میان دانشگاه و حوزه ی اجرایی منجر به عدم سیاستگذاری جهت حل مشکلات می شود.

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،محمدهادی ایمانیه،استاندار فارس  در جلسه هم اندیشی پیرامون رفع مشکلات شیراز که با حضور شهردار شیراز، مدیرکل دفتر شهری و تعدادی از اساتید دانشگاه ها تشکیل شد؛ عدم ارتباط مستمر بین دانشگاه و حوزه ی اجرایی را عامل ایجاد مشکلات متعدد دانست.


استاندار فارس، عدم ارتباط مستمر میان دانشگاه و حوزه ی اجرایی را منجر به عدم هم افزائی جهت حل مشکلات دانست. وی ترافیک، توسعه شهری و حاشیه نشینی، خدمات رسانی، درآمدهای شهرداری، حفظ باغات خصوصا باغات قصرالدشت را از اهم این مشکلات بیان کرد و در ادامه دستور تشکیل کار گروه ایجاد ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه را صادر و مدیرکل دفتر شهری استانداری را برای مدیریت این کارگروه در نظر گرفت. 

نماینده ی عالی دولت در استان؛ محدوده ی اطراف حرم مطهر، توسعه ی شهری و باغات شهر شیراز را اولین دستور کار گارگروه عنوان کرده و خواستار بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای برون رفت از این موانع شد.

کارگروه ارتباط مدیریت شهری و دانشگاه، با حضور دانشکده هنر و معماری از دانشگاه شیراز، اساتید صاحب نظر و مدیران شهرداری شیراز، بصورت هفتگی تشکیل و ضمن بررسی موانع، پیشنهادات خود را  در جهت تسهیل مشکلات  به استاندار فارس و شهردار شیراز ارائه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی