English

رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان:

خبرنگاران منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی هستند

رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه ازدفاع مقدس تا دفاع از حرم و امنیت کشور ایران را گرامی می داریم و شهیدانی که با قلم، دوربین و ابزار رسانه ای منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی بودند.

خبرنگاران منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رسول جلالی رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان در پیامی تقارن ایام محرم با هفته خبرنگار را فرصتی در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا دانست.

در متن این پیام آمده است:

یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه ازدفاع مقدس تا دفاع از حرم و امنیت کشور عزیزمان ایران را گرامی می داریم و شهیدانی که با قلم، دوربین و ابزار رسانه ای منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی بودند.

تقارن هفته خبرنگار با ماه محرم، مسئولیت خطیر اصحاب رسانه در تبیین محتوا و حقیقت پیام ائمه، به ویژه پیام نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حادثه کربلا را سنگین تر می کند.

در حقیقت این اتفاق فرصتی مغتنم در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا محسوب می شود و آزادگی، اخلاص،ایثار، ولایت مداری، پای بندی به اصول اخلاقی و انسانی، توکل به خداوند درسهای بزرگ عاشورا و قیام کربلا است.

فعالان حوزه رسانه می توانند با انتقال پیام عاشورا به جهانیان نقش ممتاز خود را در ابلاغ حق و حقیقت به نحو احسن ایفا کنند.

امروزه عرصه رسانه ها از تنوع زاید الوصفی  برخوردار است و در عصر اطلاعات شاهد انتقال انفجار گونه پیام از طرق مختلف چون شبکه‌های اجتماعی،‌ وبلاگ‌ها، میکرو وبلاگ‌،‌ پادکست، رسانه های برخط و غیر برخط هستیم و طبیعتا این ابزارها فرصت مغتنمی را در جهت تعمیق و انتقال مفاهیم ارزشی، اخلاقی و انسانی فراهم می آورد که باید از آن نهایت بهره را برد.

خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در سراسر کشور به ویژه استان هرمزگان نقش انکار ناپذیر ی در آگاهی بخشی عمومی، اطلاعرسانی صادقانه، پیشرفت و توسعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی  و توسعه مفاهیم اخلاقی در  جامعه داشته و دارند و باید قدردان تلاشهای مجاهدانه اصحاب رسانه باشیم.

اینجانب ضمن تسلیت ایام ماه محرم، یاد و خاطره شهید صارمی، شهدای رسانه و قلم، هفته خبرنگار را گرامی می دارم و از خداوند متعال توفیق اهالی فرهنگ و رسانه را در ایفای رسالت خطیرشان مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه