English

سخنگوی اورژانس اصفهان خبر داد؛

۳ فوتی و ۱۹ مصدوم در تصادف پژو با عزاداران حسینی در اردستان

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: در اثر تصادف یک دستگاه پژو 206 با عزاداران یک هیأت مذهبی در اردستان 19 نفر مصدوم و 3 نفر فوت شدند.

3 فوتی و 19 مصدوم در تصادف پژو با عزاداران حسینی در اردستان

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت 22 و 40 دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه 19 نفر مصدوم و 3 نفر کشته شدند.

وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۳ واحد امدادی به محل اعزام شدند و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

سخنگوی اورژانس اصفهان با بیان اینکه این حادثه رانندگی  ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت، گفت: متاسفانه ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله و ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

بیشتر بخوانید:

مسئول هیات در‌ تصادف مرگبار اردستان مقصر حادثه شناخته شد

وی ادامه داد: در تصادف خودروی 206 با هیات عزاداری در اردستان یک اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان هفت مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی وکاشانی وامین منتقل کرد.

عباس عابدی بیان کرد: در همان دقایق اولیه اعلام‌حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه