English

برگزاری میزخدمت توسط مجمع مطالبه گران حاجی‌آباد

با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مجمع مطالبه گران با همکاری ستاد نماز جمعه و اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد میز خدمت جهت پیشگیری و آشنایی با تب کریمه کنگو برگزار می کند.

برگزاری میزخدمت توسط مجمع مطالبه گران حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ابراهیم لشکری مدیر مجمع مطالبه گران شهرستان حاجی آباد از آغاز برنامه میز خدمت در نمازجمعه خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام به ویژه تب کریمه کنگو تصمیم برآن شد، اولین میز خدمت نماز جمعه را با حضور احسان کریمی رئیس اداره دامپزشکی برگزار کنیم.

در ادامه، احسان کریمی رئیس اداره دامپزشکی حاجی آباد برحساسیت بالای بیماری های مشترک بین انسان و دام تاکید کرد و گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی باید به نحوی فرهنگ سازی شود که کشتار دام در کشتارگاه و زیر نظر اداره دامپزشکی صورت پذیرد تا از بیماری های مشترک به ویژه تب خونریزی دهنده کنگو پیشگیری شود.

شایان ذکر است میز خدمت این هفته باحضور احسان کریمی رئیس اداره دامپزشکی حاجی آباد در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۴ یک ساعت قبل از شروع خطبه های نماز جمعه در محل مسجد جامع برگزار می شود و هر هفته میز خدمت دفتر امام جمعه با همکاری مجمع مطالبه گران به یک اداره اختصاص داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه