English

فرماندار رشت:

سپاه بازوی پرتوان انقلاب در عبور از بحران ها است

فرماندار رشت با اشاره به نقش آفرینی سپاه در عرصه‌های گوناگون سازندگی، محرومیت‌زدایی و دفاع از انقلاب، خاطرنشان کرد: سپاه بازوی پرتوان انقلاب در عبور از بحران ها و به شکست کشاندن تهدیدات دشمن است

سپاه بازوی پرتوان انقلاب در عبور از بحران ها است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت در دیدار با معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان با اشاره به تعهد و حضور موثر و جهادی سپاه در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر کجا نیاز به رویکرد جهادی در رفع محرومیت ها و جبران عقب‌ماندگی‌ها احساس شود، شاهد حضور متعهدانه و بی منت سپاه و بسیج می باشیم.

وی افزود: حضور سپاه در عرصه های گوناگون خدمت مانند کمک در بحران سیل و همکاری با کادر ایثارگر درمانی در کنترل ویروس کرونا نشانگر موثر بودن روحیه جهادی در عبور موفق از بحران ها است.

 فرماندار رشت تلاش مجموعه سپاه و بسیج در محرومیت زدایی از حوزه‌های متنوع مانند آبرسانی و کمک های مومنانه و همچنین اجرای طرح‌های سازندگی و توسعه ای مانند پتروشیمی، سدسازی و گسترش شبکه راه‌های کشور را مثال زدنی عنوان و افزود: خدمات این نهاد مقدس در اجرای پروژه‌های عظیم و به شکست کشاندن توطئه ها، تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه فراموش نخواهد شد.

 وی سپاه را نهادی برآمده از متن جامعه دانست و ادامه داد: اقدامات از پیش محکوم به شکست دنیای استکباری، خللی در عزم پولادین ملت غیور ایران و فرزندان سپاهی اش در تحقق اهداف انقلاب اسلامی به وجود نخواهد آورد.

 امام پناهی همچنین خواستار همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با مجموعه سپاه در اجرای موفق طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه