English

پیش‌بینی ۹۹۳ میلیارد تومان برای تسهیلات ازدواج در قم

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: در سفر هیات دولت به قم در دی ماه سال گذشته، ۹۹۳ میلیارد تومان برای تسهیلات ازدواج پیش‌بینی ‌شده است.

پیش‌بینی ۹۹۳ میلیارد تومان برای تسهیلات ازدواج در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، ابراهیم ملکی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: این تسهیلات توسط ۲۲ بانک عامل باید پرداخت شود و تاکنون ۲۵۵ میلیارد تومان پرداخت ‌شده است.

وی اضافه کرد: ۵۲۵ میلیارد تومان باید توسط وزارت کشور، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، صندوق توسعه ملی و صندوق کارآفرینی پرداخت شود که بخشی از آن‌ها پرداخت‌ شده و این ارقام ماحصل سفر رییس‌جمهور به قم است.

وی با بیان این که در این سفر ۱۳ هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص داده ‌شده است، گفت: از این مبلغ ۱۱ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان در قالب پنج هزار و ۷۵۲ میلیارد تسهیلات ثابت و پنج هزار و ۹۳۷ میلیارد تسهیلات در گردش بوده که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اختصاص می‌یابد.

به گفته ملکی، مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان قم در ۲۰ حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، منابع آب، امنیت شهرها، اداره امور غذایی، انرژی، حمل‌ونقل، کاهش آلودگی و محیط‌زیست، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، دین و مذهب، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی و صنایع دستی، رسانه، آموزش و پرورش، آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارت و آموزش عالی و حمایتی و توان‌بخشی استان بوده است.

وی طرح‌های پیشنهادی برای این تسهیلات را ۱۳۲ طرح دارای توجیهات اقتصادی و فنی توسط استان دانست و افزود: تسهیلات طرح‌های پیشنهادی با اولویت برای رونق تولید، اشتغال و مشاغل خانگی توسط ۱۱ بانک عامل پرداخت خواهد شد که تاکنون ۲ هزار و ۱۸ میلیارد تومان توسط این ۱۱ بانک عامل پرداخت ‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه