English

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عنوان کرد؛

برگزاری جشنواره «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» در مازندران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین دوره جشنواره استانی موزیک یگان‌های نظامی «ترنم فتح» و سومین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» در مازندران خبر داد.

برگزاری جشنواره «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح» و سومین جشنواره استانی«تئاتر سنگر» ضمن تقدیر از دست اندرکاران چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» اظهار داشت: مازندران در اولین میزبانی استانی این جشنواره موفق بود.

وی با بیان اینکه عزم و اراده نیروهای مسلح در این جشنواره امیدآفرین است، ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی هنرمندان موزیک نیروهای مسلح، تقویت و رقابت گروه‌های موزیک نیروهای مسلح، شناسایی هنرمندان این حوزه، ارتقاء سطح موزیک نیروهای مسلح در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: گروه‌های موزیک نیروهای مسلح نقش ویژه‌ای در روحیه نیروهای مسلح دارد و گروه موزیک اگر قوی باشد همایش، رزمایش و حضور نیروهای نظامی در هر زمینه‌ای با قدرت و قوی عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه موزیک نیروهای مسلح زبان و صدای نیروهای مسلح است، تصریح کرد: این جشنواره مدتی است در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفت و به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محول شد و بخش هنری ادارات کل استان‌ها پیگیر این برنامه هستند.

سردار ملکی بیان داشت: مجموعه‌های نظامی استان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند و مدیران این مجموعه‌ها باید با توجه و حساسیت ورود پیدا کنند.

وی عنوان داشت: یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی، مردم هستند و در قالب گروه‌های سازمان یافته و جهادی در همه عرصه‌های نظام به ویژه در بحران پای کار هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره «تئاتر سنگر» و بیان اینکه سنگر دفاع از دین، وطن و انقلاب برای ما مقدس است، ابراز داشت: تئاتر کارهای هنری در راستای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌کند و جشنواره تئاتر سنگر یکی از برنامه‌های تأثیرگذار در این حوزه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره «تئاتر سنگر» در دستور کار ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد و باید با نگاه جدی به این مقوله بپردازیم، بر لزوم حمایت و توجه نیروهای مسلح به این هنر تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه