English

مدیرعامل آبفای مازندران اعلام کرد؛

خسارت ۱۵۰ میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آبرسانی غرب مازندران

مدیرعامل آبفای مازندران گفت: سیل چالوس تاکنون 150 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات آبرسانی غرب استان وارد کرده است.

خسارت 150 میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آبرسانی غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده با اشاره به خسارت 150 میلیارد ریالی سیل به تأسیسات آبرسانی غرب استان، اظهار داشت: بخشی از تأسیسات آبرسانی در نور، چالوس، آمل، تنکابن و کلاردشت از مدار خارج شدند.

وی ادامه داد: سیل به خط انتقال در روستا‌های مرج و یالده شهرستان نور به طول 2 کیلومتر خسارت وارد کرده است و یک دهنه چشمه در این منطقه آسیب دید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: همچنین 3 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال در روستا‌های چالوس به همراه تأسیسات آبرسانی تخریب و 2 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع نیز در روستا‌های شهرستان آمل از مدار خارج شد.

وی با بیان اینکه سیلاب به 6 کیلومتر خط انتقال در روستا‌های کترولات، راور، پلت هال، مران، هلوکله و قاضی محله در شهرستان تنکابن و نیز یک باب مخزن ذخیره 50 متر مکعبی آسیب وارد آورد، تصریح کرد: 2 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در روستا‌های کلاردشت هم از مدار خارج و به تصفیه خانه کلاردشت هم خسارت وارد شد.

برارزاده با اشاره به اینکه تعدادی از این روستا‌ها زیر پوشش آبفا نیستند، گفت: برای رفع مشکلات آبرسانی در تمامی روستاهای سیل زده، ضمن انتقال لوله‌های آبرسانی به این مناطق چندین دستگاه تانکر سیار آبرسان هم در این مناطق مستقر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه