English

مدیر امور آبفای مهردشت خبر داد؛

قطع شدن آب شرب ۳ روستای بخش مهردشت نجف آباد در اثر سیلاب

مدیر امور آبفای مهردشت گفت: آب شرب 3 روستای بخش مهردشت نجف آباد در اثر سیلاب قطع شد.

قطع شدن آب شرب 3 روستای بخش مهردشت نجف آباد در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین محمدیان با اشاره به  قطع شدن آب شرب 3 روستای بخش مهردشت نجف آباد گفت: چهار تانکر آبرسانی سیار هم اکنون به محل اعزام شده و تا پایان عملیات، آب شرب این روستاها از طریق آبرسانی سیار تامین خواهد شد .

وی افزود:آب شرب سه روستای اشن، گلدره و خیرآباد در اثر آبگرفتگی چاه های آب شرب، ناشی از جریان سیلاب، قطع شد.

مدیر امور آبفای مهردشت گفت: خسارت وارده بسیار سنگین است، تابلوهای برق در حدود یک متر زیر آب هستند و گل و لای به چاه اصلی و 2 حلقه از چاه های کمکی رخنه کرده است که باید توسط کف کش لایروبی شوند.

وی در خصوص سایر خسارت های وارد شده به سیستم آبرسانی گفت: پل ورودی تنگه شماره دو چاه قهیز را آب برده و به خطوط انتقال آب سه روستا نیز آسیب وارده شده است.

مدیر امور آبفای مهردشت خاطر نشان کرد: اکیپ بحران در محل حاضر هستند و فعالیت های امدادی آغاز شده است، اما به دلیل خسارت های سنگین واردشده ممکن است تامین آب پایدار مدتی طول بکشد تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

محمدیان اطمینان داد: که نیروهای امدادی و اکیپ بحران تمام تلاش خود را جهت رفع هر چه سریع تر مشکلات به وجود آمده خواهند کرد و در طول این مدت مردم به هیچ عنوان نگران آب شرب نباشند و آب شرب آنها از طریق تانکرهای آبرسانی سیار تامین خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه