English

ساداتی نژاد در همدان عنوان کرد؛

افتتاح طرح توسعه شرکت دانه های غرب نهاوند توسط وزیر جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی در افتتاح طرح توسعه شرکت دانه های غرب نهاوند، گفت: صادرات دام و طیور از هفته گذشته به عراق آغاز شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.

افتتاح طرح توسعه شرکت دانه های غرب نهاوند توسط وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، طرح توسعه شرکت خوراک دام و طیور غرب کشور در شهرستان نهاوند بخش مرکزی اراضی روستای حسین آباد با پیگیری های معاونت توسعه بازرگانی در سفر هیئت دولت با حضور سید جواد ساداتی نژاد افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت دانه های غرب نهاوند گفت: برای توسعه این شرکت علاقمند هستیم و کمک می کنیم.

سید جواد ساداتی نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه گندم افزود: امسال قیمت گندم را تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش، کاهش ۴۰ درصدی قیمت کود و سومین اقدام کشاورزی قراردادی است.

وی اعلام کرد: کشاورزی قراردادی را به دیگر محصولات توسعه می دهیم که امسال در سطح ۴۶ هزار هکتار کشت برنج کشاورزی قراردادی انجام شده است.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: از هفته آینده صادرات دام سبک و سنگین آغاز می شود و همچنین خرید تضمینی دام را نیز آغاز می کنیم.

وی اعلام کرد: برای حوزه آب و خاک استان ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم تا برای احیای قنوات، کانال های آبیاری و اجرای آبیاری مدرن هزینه شود.

ساداتی نژاد گفت: استان همدان قطب قدرتمند تولید محصولات کشاورزی است. 

وی به مطالبات خوراک دام و طیور اشاره کرد و گفت: صادرات دام و طیور از هفته گذشته به عراق آغاز شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.

  این شرکت فعالیت خود را در سال 1388 با ظرفیت تولید ۶۵ هزار تن و ظرفیت جذب 71500 تن، همچنین اشتغال زایی 30نفر فعالیت خود را آغاز کرد .

 ظرفیت این کارخانه تولید 75000 تن خوراک دام ، طیور و ابزیان می باشد که تا ۸۲ هزار ۵۰۰ تن نیز طرفیت افزایش دارد.

 مساحت کل این واحد تولیدی 32000 متر مربع که از این مقدار 8000 متر مربع زیر بنا و واحد های تولیدی آن است.

 سرمایه گذاری این واحد تولیدی 120 میلیارد تومان بوده که تماماً آورده متقاضی است.

ایجاد یک واحد مدرن خوراک دام ،طیور و ابزیان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است .

افزایش بهره وری در بخش دامداری و افزایش تولید شیر و گوشت با استفاده از تغذیه مناسب و فرموله شده یکی از راه کار های کاهش قیمت تمام شده و افزایش رقابت پذیری است.

 حفظ ارزش تغذیه ای خوراک-هضم آسان از خصوصیات یک خوراک استاندارد بوده که این نوع خوراک تنها قابلیت تولید با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات بروز دنیا می باشد همچنین این واحد مدرن علاوه بر تولید خوراک با کیفیت باعث افزایش بهداشت بالا و استریل شدن تولید هم می شود که امروزه نیاز واحد های دامداری کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی