English

معرفی فینالیست های مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز

با برگزاری مسابقات نیمه نهایی فوتسال فرهنگیان کشور در سالن سردار شهید سلیمانی شیراز، ، فینالیست های این مسابقات در دو گروه سنی بالای چهل سال و زیر چهل سال مشخص شدند.

معرفی فینالیست های مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در پنجمین روز برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان کشورکه به میزبانی شیراز برگزار می گردد، تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی در دو گروه سنی بالای چهل سال و زیر چهل سال با هم به رقابت پرداختند تا تیم های برگزار کننده مسابقه پایانی این دوره مشخص شوند.

بنا بر این گزارش، در این مرحله و در گروه سنی بالای چهل سال، تیم های تهران با خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی، تیم تهران با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و راهی بازی پایانی شد.

در بازی دیگر این رده سنی نیز تیم های خوزستان وشهرستان های تهران با هم به رقابت پرداختند که در پایان وقت قانونی دو تیم به نتیجه 3 بر 3 رضایت دادند و در ضربات پنالتی این تیم خوزستان بود که توانست با نتیجه 11 بر 10 از سد تیم شهرستان های تهران عبور کرده تا در عصر همین روز و در بازی پایانی برای کسب عنوان قهرمانی با تیم  تهران  رو در رو شود.

در گروه سنی زیر چهل سال نیز که با حضور تیم های فارس،خوزستان، قم و اردبیل برگزار شد، تیم فارس موفق شد با نتیجه 9 بر 4  تیم قم را شکست داده و به بازی پایانی راه یابد و تیم اردبیل نیز با نتیجه 3  بر 2   تیم خوزستان را برد تا در بازی پایانی این رده سنی تیم های فارس و اردبیل برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت کنند.

گفتنی است، بازی پایانی گروه سنی بالای چهل سال ،بین تیم های تهران و خوزستان ,عصر پنجشنبه و از ساعت 16 در سالن سردار شهید سلیمانی شیراز برگزار می گردد و در گروه سنی زیر چهل سال نیز از ساعت 17 ، تیم های فارس و    اردبیل برای کسب عنوان قهرمانی رودر روی هم قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه