English

اجرای طرح “علمداران خدمت” تا پایان اربعین حسینی(ع) در قم تداوم خواهد داشت

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: طرح" علمداران خدمت" شهرداری قم همزمان با فرارسیدن ماه محرم در قم آغاز و تا پایان اربعین حسینی(ع) ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح “علمداران خدمت” تا پایان اربعین حسینی(ع) در قم تداوم خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه آغاز طرح ” علمداران خدمت و آیین سیاه‌پوشانی شهر” اظهار داشت: در این طرح و عملیات آیین سیاه‌پوشانی و فضاسازی محیطی، عملیات تنظیف و پاک‌سازی مساجد و حسینیه و بازدیدهای ایمنی محافل عزاداری انجام می‌گیرد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها تلاش می‌کند تا خدمات مطلوب و قابل قبولی به عزاداران و مجاوران کریمه اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها ارائه نماید.

وی با اشاره به بازدید عوامل سازمان آتششانی قم از مواکب، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و مساجد، بیان داشت: در قالب این بازدیدها دستورالعمل‌های ایمنی ابلاغ و نسبت به موارد ضد ایمنی هشدار داده‌شده است.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر آغاز سیاه‌پوشانی و فضاسازی مناطق هشتگانه شهری تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش عوامل خدمات شهری، ماشین‌آلات سازمان آتششانی و مدیریت پسماند نیز بی‌وقفه مشغول خدمات‌رسانی به عزاداران خواهند بود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: طرح” علمداران خدمت” همزمان با فرارسیدن ماه محرم در قم آغاز و تا پایان اربعین حسینی(ع) ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه