English

ارائه خدمات هیئت‌های مذهبی با نمایشگاه “عطر تربت” قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: در قالب نمایشگاه "عطر تربت"، خدمات قابل‌ارائه به هیئات مذهبی و تسهیلات و ظرفیت‌های دولتی برای برپایی محافل عزاداری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ارائه خدمات هیئت‌های مذهبی با نمایشگاه “عطر تربت” قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در حاشیه آغاز طرح ” علمداران خدمت و آیین سیاه‌پوشانی شهر” اظهار داشت: نخستین اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم همزمان با آغاز ماه محرم، با برپایی نمایشگاه ” عطر تربت” کلید خورده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بابیان اینکه برپایی نمایشگاه عطر تربت به خاطر شیوع بیماری کرونا به مدت دو سال متوقف‌شده بود، ادامه داد: این نمایشگاه امسال با همکاری شورای هیئات مذهبی مجدداً فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی بابیان اینکه در قالب این نمایشگاه خدمات قابل‌ارائه به هیئات مذهبی و تسهیلات و ظرفیت‌های دولتی برای برپایی محافل عزاداری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، گفت: این نمایشگاه هم‌اکنون در بوستان نجمه در حال برگزاری است.

طباطبایی نژاد سیاه‌پوشانی شهر را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های خوبی برای فضاسازی‌های محیطی و آماده‌سازی شهر برای ورود به ماه محرم صورت گرفته است.

وی با اشاره به درخواست‌های هیئت‌های مذهبی برای برگزاری باشکوه‌تر مراسمات، اذعان کرد: بررسی و پیگیری این درخواست‌ها در حال انجام است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم فضاسازی‌های محیطی در مراکز فرهنگی شهر را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم آماده بسترسازی این فضاها برای برگزاری محافل عزاداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه