English

مدیرکل صمت گیلان در جلسه کمیسیون نظارت:

نظارت بر اقلام پرمصرف ماه محرم تشدید گردد/ با اتحادیه ای که خودسرانه افزایش نرخ دهند، برخورد می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی مرکز استان گفت: نظارت بر تامین و توزیع اقلام و کالاهای پرمصرف در ماه محرم تشدید گردد.

نظارت بر اقلام پرمصرف ماه محرم تشدید گردد/ با اتحادیه ای که خودسرانه افزایش نرخ دهند، برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ تیمور پورحیدری در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم های سوگواری در ایام ماه محرم امسال پررنگ‌تر از دوسال کرونایی قبل برگزار خواهد شد لذا تامین اقلام مورد نیاز و کالاهای پرمصرف ضروری است.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه با همکاری جهاد کشاورزی و بسیج اصناف تمهیدات لازم جهت فضاسازی متناسب با ایام محرم در بازار اتخاذ گردد تاکید کرد: آذین‌بندی بازار و فضای کسب و کار به نحوی شایسته با رعایت شئونات در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تغییر نرخ فاقد آنالیز برخی از اتحادیه ها گلایه نمود و هشدار داد: هرگونه افزایش نرخ در گروه‌های یک و دو اقلام کالایی و خدمات صنفی منوط به اخذ مصوبه از کمیسیون نظارت پس از تصویب در کمیته فرعی می باشد و در غیر اینصورت با اتحادیه خاطی بدون اغماض برخورد خواهد شد.

دکتر پورحیدری پویایی بیشتر اتاق‌های اصناف شهرستان های گیلان را خواستار شد و تصریح کرد: هیئت رئیسه اتاق‌های اصناف موظف به حضور مستمر قانونی خود در محل اتاق جهت ساماندهی مشکلات و خدمات رسانی به صنوف تحت مدیریت هستند در حالی که گزارشات واصله نظارت های نامحسوس بیانگر این موضوع نیست و با ترک فعل آنها بدون اغماض برخورد خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت استان گیلان با بیان اینکه حسب قانون، نظارت و خدمات دهی به صنوف و بازاریان برعهده اتاقهای اصناف و اتحادیه ها گذاشته شده است افزود: تحول و تکاپو در اتاق‌ اصناف شهرستان‌های گیلان مورد انتظار است و همراهی در برگزاری درست انتخابات صنفی با هوشیاری کامل در چارچوب قوانین صنفی قطعاً مدنظر قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه