English

سامانه نظارت بر تولید و توزیع گل و گیاه در قم راه اندازی شد

با راه‌اندازی سامانه نظارت بر تولید گل و گیاه شاهد افزایش بهره‌وری توزیع گل و گیاه در مناطق هشتگانه توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم هستیم.

سامانه نظارت بر تولید و توزیع گل و گیاه در قم راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، در سالیان گذشته توزیع گل و گیاه به‌صورت مستقیم و بر مبنای پروژه‌های پیش‌بینی‌شده صورت می‌گرفت و در گلخانه‌های مناطق تخلیه می‌شد و گلخانه‌ها وظیفه نظارت بر توزیع را بر عهده داشتند که در این زمینه به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ، سامانه نظارت بر تولید گل و گیاه به‌منظور افزایش بهره‌وری توزیع گل و گیاه در مناطق هشتگانه ایجادشده است.

طی سال‌های اخیر با توجه به تغییر فرآیندها و بررسی‌های انجام‌شده و پس از ایجاد مرکز تحقیقات و تولید گل و گیاه بوستان غدیر، یکی از مباحث مطرح‌شده توزیع و تخلیه گل و گیاه به‌صورت یکجا و متمرکز در این مرکز و توزیع بر حسب نیاز در مناطق هشتگانه بوده است.

در این زمینه بررسی‌های لازم روی این پروژه صورت گرفت و از سال گذشته این اقدام اجرایی شد؛ که شاهد افزایش بهره‌وری و توزیع مناسب‌تر و به‌موقع تر گل و گیاه در مناطق هستیم که نتیجه آن این بود که برای اصلاح فرآیند و کوتاه کردن زمان صدور حواله‌ها این موضوع در سامانه فضای سبز پیش‌بینی شود.

گفتنی است در حال حاضر درخواست‌ها توسط کارشناسان فضای سبز مناطق در این سامانه ثبت‌شده و پس از اخذ تاییدیه‌های لازم، گل و گیاه درخواستی در محل موردنیاز تخلیه می‌شود که با این اقدام هزینه‌های نگهداری کاهش‌یافته و توزیع مناسبی در سطح شهر صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه