English

احمد دنیا مالی:

تالاب بندرانزلی سالهاست دچار مخاطره جدی شده است

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: تالاب بندرانزلی سالهاست دچار مخاطره جدی شده و ورود فاضلاب های صنعتی و رسوباتی که سیلاب ها به تالاب وارد میکند، رویش گیاه مهاجم سنبل آبی، عمق تالاب را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

تالاب بندرانزلی سالهاست دچار مخاطره جدی شده است

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، احمد دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در جریان پایش های مستمر از وضعیت تالاب بین المللی انزلی با جمعی از صیادان و اهالی خطه آبکنار از تالاب انزلی بازدید به عمل آورد.

دنیا مالی گفت: در جریان این بازدید صیادان و اهالی روستای آبکنار با تاکید بر حفظ زیستگاه جانوری تالاب انزلی و اصلاح روند ورود بچه ماهیان به تالاب، مطالبات خود را بیان کردند.

وی افزود: تالاب بندرانزلی سالهاست دچار مخاطره جدی شده و ورود فاضلاب های صنعتی و رسوباتی که سیلاب ها به تالاب وارد میکند، رویش گیاه مهاجم سنبل آبی، عمق تالاب را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس بیان کرد: برای برون رفت از مشکلات پیش آمده در حوزه تالاب انزلی از تمامی ظرفیتها و پتانسیلهای دستگاههای ذیربط اجرایی در کشور اسفاده خواهیم کرد تا این نگین حوزه گردشگری بندر انزلی در حوزه بین المللی دچار آسیب بیش از این نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی