English

عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر تأکید کرد؛

ایجاد لایروبی تعاملی بین بنادر شمالی در راستای توسعه حمل و نقل دریایی با کشورهای شمالی دریای خزر

عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر در نشست کمیته لایروبی بنادر شمالی کشور که در بندرامیرآباد برگزار شد بر هماهنگی منطقه ای و مدیریت تجهیزات لایروبی با هدف تأمین ایمنی آبراهها تأکید کرد.

ایجاد لایروبی تعاملی بین بنادر شمالی در راستای توسعه حمل و نقل دریایی با کشورهای شمالی دریای خزر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مجید علی نازی در نشست کمیته لایروبی بنادر شمالی کشور در بندر امیرآباد با بیان اینکه توسعه حمل و نقل دریایی و تعاملات تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای شمالی دریای خزر و همچنین ایجاد و توسعه کریدور شمال – جنوب از برنامه های کشور در حوزه تجارت بین الملل است، اظهار داشت: مدیریت و انسجام بخشی لایروبی بنادر شمالی کشور یکی از برنامه های راهبردی سازمان بنادرودریانوردی در راستای این سیاست است.

وی به کاهش تراز آب دریای خزر و کاهش طبیعی عمق آن در سالهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: تأمین عمق ایمن آبراهها و توسعه تجهیزات لایروبی جهت تأمین این عمق از وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی است.

مجید علی نازی معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور همچنین بر استفاده بهینه و ارتقاء بهره وری از تجهیزات لایروبی تأکید کرد و افزود: تعامل منطقه ای بنادر شمالی در مدیریت یکپارچه تجهیزات لایروبی امری ضروری است.

وی در پایان حجم عملیات لایروبی بنادر شمالی کشور را بیش از یک میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت: تقویت آموزش و پژوهش، بررسی اعماق بنادر بر اساس نقشه های هیدروگرافی، پایش ماهیانه وضعیت قراردادها و برگزاری نشست های دوره ای جهت هماهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد و این بسیار حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه