English

ابوالفضل چمندی بیان کرد؛

ثابت شدن قیمت ها در بیشتر اقلام خوراکی به جز مرغ

معاون استاندار با بیان اینکه مرغ از نیاز‌های غذایی حداقلی برای مردم است گفت: در بیشتر اقلام خوراکی به جز مرغ ، به قیمت ثابت رسیده‌ایم.

ثابت شدن قیمت ها در بیشتر اقلام خوراکی به جز مرغ

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالفضل چمندی معاون استاندار و رییس کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در بیشتر اقلام خوراکی به جز مرغ ، به قیمت ثابت رسیده‌ایم.

چمندی در ادامه اضافه کرد: مرغ از نیاز‌های غذایی حداقلی برای مردم است و شهروندان نبایددر بیشتر اقلام خوراکی به جز مرغ، به قیمت ثابت رسیده‌ایم این کالای غذایی را به سختی و با قیمت بالا تهیه کنند؛ اگر مرغ گران به فروشگاه‌ها می‌رسد و قیمت آن بالا می‌رود، کم کاری از اتحادیه است.

معاون استاندار و رییس کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان رضوی تصریح کرد: اگر کسی گران فروشی و یا کم فروشی کند و یا الزامات واحد صنفی خود را رعایت نکند، قطعا به آن فرد تذکر جدی خواهیم داد.

وی افزود: سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت، برای تغییر قیمت مرغ در بازار، باید به وزارتخانه نامه بزنند و تقاضای پاسخی موجه داشته باشند و موضوع دیگر رسیدگی به وضعیت روغن در استان است که مردم نباید با کمبود این محصول مهم رو برو باشند.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی در ادامه متذکر شد و گفت: نباید اجازه داد مقداری از روغن خراسان رضوی بدون هماهنگی نیروی انتظامی از استان خارج شود و به دیگر استان‌ها برود.

وی همچنین در مورد روغن خوراکی یادآور شد: ما به موجودی روغن خام تمام کارخانجات روغن‌های خوراکی، دسترسی داریم و نسبت به مقدار روغنی که وارد بازار می‌کنند، آن‌ها را بازخواست می‌کنیم.

چمندی در خاتمه با اشاره به نظارتهای دقیق از اصناف اظهار کرد: همچنین بر عملکرد بقیه اصناف نیز باید نظارت دقیق صورت بگیرد تا با کم فروشی و گران فروشی‌های برخی اصناف، مشکلی در معیشت مردم ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه