English

اسماعیل غفوریان:

شبکه گاز طبیعی در بندرخمیر پایدار است

رئیس اداره گاز شهرستان بندرخمیر از پایداری جریان گاز طبیعی در شهر بندرخمیر خبر داد و گفت: باتوجه به بررسی های انجام شده همکاران ما از تاسیسات و شبکه های گازرسانی در مناطق زلزله زده، تاکنون هیچ گزارشی از آسیب و یا نشتی گاز مشاهده نشده است.

شبکه گاز طبیعی در بندرخمیر پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل غفوریان رئیس اداره گاز شهرستان بندرخمیر ضمن اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین که ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه، سوم مرداد ۱۴۰۱، حوالی بندرخمیر در هرمزگان به وقوع پیوست، اظهار کرد: باتوجه به این زلزله و دو زلزله ای که یکم مرداد ماه سال جاری نیز که مجدد حوالی بندر خمیر به وقوع پیوست، در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، جلسه کمیته بحران با حضور همکارانم در اداره گاز شهرستان بندرخمیر تشکیل و با درخواست از تیم نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان، همکاران ما در واحد بازرسی فنی و نشت یابی به مناطق زلزله زده، اعزام شدند.

وی بیان کرد: باتوجه به بررسی های انجام شده همکاران ما از تاسیسات و شبکه های گازرسانی در مناطق زلزله زده، تاکنون هیچ گزارشی از آسیب و یا نشتی گاز مشاهده نشده، جریان گاز طبیعی درشهر بندرخمیر پایدار است و در همین زمینه  به ساکنان زلزله زده، آرامش خاطر می دهیم که دغدغه ای در زمینه گاز طبیعی، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

خدمات شرکت گاز از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود

غفوریان ابراز کرد: همکاران ما در امداد گاز شهرستان بندرخمیر به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند و شهروندان بندرخمیر در صورت مشاهده هرگونه حادثه یا اتفاق در خصوص گاز می توانند با شماره ۱۹۴ (امداد گاز) تماس حاصل کنند.

گفتنی است در یکم مرداد ماه سال جاری دو زلزله ۵.۷ و ۵.۸ و در سوم مرداد نیز زلزله ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین حوالی بندرخمیر در استان هرمزگان را لرزاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه