English

ساعتی پیش؛

رئیس جمهور از نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران با همراهی استاندار گیلان بازدید کرد

رئیس‌جمهوری ساعتی پیش با همراهی دکتر عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان دولت سیزدهم، از نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ بازدید کرد.

رئیس جمهور از نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران با همراهی استاندار گیلان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری ساعتی پیش با همراهی اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسئولان دولت سیزدهم عصر امروز به صورت سرزده از بخشهای مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت، توسط نهاد ریاست جمهوری و شبکه دستیاران مردمی ریاست جمهوری از دوم مرداد (یکشنبه) در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرده است.

در این رویداد مهم شرکت‌ها، گروه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های دانش بنیان در قالب هزار غرفه، پذیرای مدیران محترم کشور از سطح وزرا تا مدیران میانی، استانداران و فرمانداران خواهند بود تا با ارائه مدل یا حل مسئله، چالش‌های پیش روی سازمان‌ها مرتفع شود.  

هم افزا قصد دارد به بزرگترین و گسترده ترین زیرساختی برای تجمع فعالان و نقش آفرینان واحدهای فناور، فرهنگی-اجتماعی و کسب و کارهای خلاق و نو با مدیران کشور برای کمک به حل مسائل کشور تبدیل شود.

«رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» از یک‌شنبه به مدت سه روز از ساعت ۹ الی ۱۸ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست و بیش از ۲۰۰ مقام و مسئول تا کنون از آن بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه