English

حسن افتخاری:

بیش از ۶۰۰ اشتراک رایگان گاز در خراسان رضوی واگذار شد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی بیان کرد: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهرها و روستاهای استان در حال انجام است.

بیش از ۶۰۰ اشتراک رایگان گاز در خراسان رضوی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن افتخاری مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی در خبر اطلاع داد: واگذاری بیش از ۶۰۰ اشتراک رایگان گاز در استان و در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۲۶ مورد اشتراک رایگان گاز به متقاضیان واجد شرایط این استان واگذار شد.

افتخاری در ادامه این خبر اضافه کرد: از این تعداد ۴۶۸ مورد سهم مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بوده است و همچنین در راستای تکریم و بزرگداشت مقام شامخ ایثارگران ۱۱۶ اشتراک رایگان به رزمندگان، آزادگان، خانواده شهدا، اسرا و جانبازان واگذار شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی همچنین متذکر شد: در همین مدت یک مورد اشتراک رایگان گاز به یک مدرسه که به همت خیرین مدرسه‌ساز احداث شده بود نیز واگذار شد. همچنین اشتراک پذیری رایگان ۴۱ مسجد و ۲ پایگاه بسیج نیز انجام شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از زمان ابلاغ مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اماکن مذهبی، خانواده‌های شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد از پرداخت هزینه انشعابات گاز تاکنون بیش از ۳۱ هزار انشعاب رایگان در خراسان رضوی واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: خدمات حمایتی شرکت گاز در راستای مسئولیت اجتماعی، محرومیت‌زدایی، توسعه متوازن انرژی و تکریم ارباب رجوع در سطح شهرها و روستاهای استان در حال انجام است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک رایگان گاز فقط برای یک بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند و  متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نام از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه