English

کارشناس مسئول باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان:

واحد گلخانه ای محصولات استوایی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود

کارشناس مسئول باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح و بهره برداری واحد نخستین واحد گلخانه زیرکشت محصولات استوایی و گرمسیری این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این واحد گلخانه ای با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرک گلخانه‌ای شهرستان کبودراهنگ به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

واحد گلخانه ای محصولات استوایی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علیرضا ابراهیمی کارشناس مسئول باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح و بهره برداری واحد نخستین واحد گلخانه زیرکشت محصولات استوایی و گرمسیری این استان در آینده نزدیک، گفت:  این واحد گلخانه ای با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرک گلخانه‌ای شهرستان کبودراهنگ به زودی افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

وی مساحت این طرح را ۴۸۰۰ مترمربع برشمرد و اضافه کرد: اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیون تومان نیز برای زیرکشت بردن محصولات استوایی در این گلخانه توسط بخش خصوصی هزینه صرف شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت سالیانه تولید این گلخانه در محصولات استوایی و گرمسیری ۶۰ تن خواهد بود، یادآور شد: پاپایا، بلوبری، رزبری، آناناس و موز از عمده محصولات زیرکشت این گلخانه به شمارمی‌رود.

وی ظرفیت اشتغال این طرح را پنج نفر دانست و تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد این طرح در سفر ریاست جمهوری به استان همدان افتتاح شود و به بهره برداری برسد.

کارشناس مسئول باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: طرح گلخانه ‌های زیرکشت محصولات استوایی از طرح های نو در پرورش محصولات استوایی در گلخانه ها به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه