English

با توافق شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه؛

ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه متوقف می‌شود

شهرداری کرمانشاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهر کرمانشاه توافقنامه ای امضا کردند.

ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه متوقف می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جلسه هم اندیشی با موضوع جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز با حضور طیب حیدری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه نادر نوروزی با اشاره به لزوم جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه اظهار داشت: در ساخت و ساز غیر مجاز نخستین موضوع بحث از بین رفتن ایمنی و به خطر افتادن جان شهروندان مطرح است.

وی افزود: ساخت و ساز های غیر مجاز یا خلاف نقشه اجرایی فاقد ایمنی و استحکامات لازم در ساختمان است که این موضع امنیت جانی شهروندان و حتی ساکنین را به خطر می اندازد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مبحث دیگر در خصوص لزوم جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز پایمال شدن حقوق شهروندی شهروندانی است که به قانون ساختمان سازی تمکین می‌کنند.

نوروزی گفت: سابقا ساختمان ساز ها به دلیل اعمال جرائم کم اقدام به ساخت و ساز می‌کردند که این موضوع نشان از عدم بازدارندگی جرائم ماده صد بود.

وی ادامه داد: در این دوره نگاه مجموعه مدیریت شهری به موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز درآمدزا نیست و نگاهی بازدارنده و نظارتی برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز دارد. 

گفتنی است که در پایان این جلسه توافقنامه‌ای بین شهرداری کرمانشاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان مبنی بر پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز با گزارشات مهندسین ناظر و مجری بر اساس (بند ۷ ماده ۱۰۰) قانون شهرداری ها به امضا رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه