English

سرپرست شرکت گاز استان ایلام:

بیش از ۳۰ مناقصه و پیمان سپاری برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام انجام شد

سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال‌جاری بیش از ۳۰ مناقصه بزرگ و متوسط برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین خرید کالاها و تعمیرات انجام شده است.

بیش از ۳۰ مناقصه و پیمان سپاری برای گازرسانی به مناطق مختلف ایلام انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز افزود: این مناقصات برای تامین گاز شهری و روستایی و خدمات بهره‌برداری و پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی در شهرها و روستاهای استان در مناطقی همچون شهرستان آبدانان، مهران، هلیلان، چرداول و دره‌شهر و روستاهای تابعه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات سال‌جاری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال می‌باشد، اظهار داشت: فرآیند این مناقصات در شهرستان‌های استان جهت گازرسانی به روستاها و همچنین احداث خط انتقال سیروان از کارخانه سیمان تا خط انتقال صادراتی و پروژه GIS شهر ایلام انجام گرفته‌اند. 

کشاورز تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، بیش ۵۰ واگذاری در امورات خرید، تعمیرات و بخش خرید خدمت اقدام نموده است.

سرپرست شرکت گاز استان گفت: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات و فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور و درج آگهی در روزنامه‌های سراسری و همچنین از بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه وزارت نفت جهت تعیین دامنه مناسب‌ترین قیمت استفاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری جهت رفع نیازهای مردم شریف استان در زمینه‌های گازرسانی و خدمات بهره‌برداری ۵۰ مناقصه بزرگ دیگر برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه