English

برندگان پویش محیط زیستی کتابخانه های عمومی گیلان اعلام شد

پس از داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه پویش عکاسی و نقاشی محیط زیستی کتابخانه های عمومی استان گیلان، سه برگزیده این پویش انتخاب و معرفی شدند.

برندگان پویش محیط زیستی کتابخانه های عمومی گیلان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، پویش عکاسی و نقاشی محیط زیستی به "سهم خود شرمنده پاکبانان نخواهم شد" ویژه کودکان که از خرداد ماه آغاز و تا نیمه تیرماه سال جاری ادامه داشت پس از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه این پویش به ایستگاه پایانی خود رسید.

در این پویش محیط زیستی که با هدف گسترش فرهنگ حفظ و پاسداشت محیط زیست و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پاکبانان و به ابتکار اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان ویژه کودکان تا رده سنی 12 سال و با محوریت عکاسی و نقاشی از موضوعات محیط زیستی برگزار شد، والدین ضمن ثبت عکس از کودکان خود در موضوعاتی نظیر؛ تفکیک زباله از مبدا ، کمک به پاکبانان شهر، پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و دیگر موضوعات محیط زیستی، به این پویش پیوستند.

همچنین با اتمام مهلت شرکت در پویش و داوری بیش از 50 اثر ارسالی به این دبیرخانه 3 برگزیده این رویداد محیط زیستی از میان آثار مورد قبول  هیات داوران انتخاب و معرفی شدند.

بر اساس تصمیم هیات داوران پویش عکاسی و نقاشی محیط زیستی کتابخانه های عمومی استان گیلان با شعار به سهم خودشرمنده پاکبانان نخواهم شد به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر اعلام شد:

احمدرضا عسکری عضو کتابخانه عمومی امام علی (ع) دیلمان شهرستان سیاهکل.

محمد طاها علیزاده از روستای طاهرگوراب شهرستان صومعه سرا

یاس و رز غلامی از اعضای کتابخانه عمومی امام موسی ابن جعفر(ع) روستای طرازکوه رشت

 جوایز برگزیدگان پویش در هفته اول مرداد ماه به آنها اهدا خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه