English

علی بشگردی زاده:

شهردار بندرلنگه عامل تفرقه‌افکنی بین اعضای شوراست / انتخاب شهردار توصیه نماینده مجلس بود

رئیس شورای اسلامی بندرلنگه، شهردار این شهر را عامل تفرقه‌افکنی بین اعضای شورا خواند و افزود: انتخاب شهردار توصیه «احمد جباری» نماینده مجلس بود.

شهردار بندرلنگه عامل تفرقه‌افکنی بین اعضای شوراست / انتخاب شهردار توصیه نماینده مجلس بود

به گزارش خبرگزاری موج، «علی بشگردی زاده» رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه در گفتگوی اختصاصی با موج در خصوص حواشی اخیر در این شورا و اختلافات با شهردار اظهار داشت: اعضا شورای شهر بندرلنگه سال گذشته شهردار جدید را با توجه به اشرافیت کامل وی نسبت به مدیریت شهری به‌عنوان شهردار بندرلنگه برگزیدند و آقای شهردار زمانی که هنوز یک نامزد انتخاباتی بود، اهداف و برنامه‌های خویش را در جهت توسعه و ساماندهی شهر مطرح کرد و به اعضا شورای شهر و مردم قول همکاری داد.
وی اظهار داشت: 22 نفر کاندیدای پست شهرداری در بندرلنگه بودند و اعضا شورای اسلامی شهر تا پایان موعد انتخابات، شخص دیگری برای نشستن بر کرسی شهرداری مدنظرشان بود اما بنا به تأکیدات احزاب سیاسی ازجمله «احمد جباری» نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بالاخره شهردار منتخب سیاسیون بر مسند قدرت نشست و 21 نفر از نامزدهای انتخاباتی شهرداری رد صلاحیت شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه بیان داشت: نماینده مردم غرب هرمزگان به اعضا شورای شهر بندرلنگه گفت کاندیدای مدنظر مدیر و مدبر است و قطعاً برای توسعه شهر بندرلنگه اقدامات مثمرثمری انجام خواهد داد.
وی اذعان داشت: مهم‌ترین هدف اعضا شورای اسلامی شهر بندرلنگه، اتحاد و وحدت بین مسئولان استانی و شهرستانی بود و با این تدبیر ما می‌توانستیم با نمایندگان مجلس رایزنی کنیم و آنان هم در راستای حل مشکلات شهر با وزرا به گفتگو بپردازند.
بشگردی زاده یادآور شد: شعار شهردار منتخب بندرلنگه در بدو تصدی کرسی شهرداری این بود که شورامحور عمل کند اما نه‌تنها نتوانست شعارش را با اقداماتش همسو کند، بلکه زمینه‌های از هم گسستگی و تفرقه‌افکنی بین اعضا شورای اسلامی را فراهم ساخت.
وی به ذکر مثال پرداخت و گفت: شهردار بندرلنگه بدون هماهنگی با تمامی اعضا شورا شهر هر روز یک عضو را برای به انجام رساندن مأموریت‌هایش به خارج از شهر می‌برد و همین امر منجر به ایجاد تفرقه بین اعضای شورا شد.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه ابراز داشت: بر اساس قوانین شوراهای شهر، شهردار موظف است هر کاری که انجام می‌دهد طبق نظر شورا باشد اما متأسفانه شهردار بندرلنگه به هیچ‌یک از مصوبات شورا در راستای احیا و آبادانی شهر عمل نکرده است.
وی بیان داشت: این شخص در واقعیت افرادی را در بدنه شهرداری در بخش‌های سرمایه‌گذاری، بافت فرسوده، طرح جامع شهری و... استخدام کرد که هرکدام از این نیروها دارای پرونده‌های قضایی در دادگاه بودند و بر اساس قانون مجاز به انجام این کار نبود.
بشگردی زاده با اشاره به تصویب نرسیدن طرح تفضیلی شهرداری اظهار داشت: به دلیل ورود نیروهای غیرمتخصص و شبهه دار، طرح جامع شهری و همچنین طرح تفضیلی هنوز به تصویب نرسیده است.
وی در پایان اضافه کرد: شهردار مدنظر احزاب سیاسی با شناخت کامل از وضعیت شهر و بدهکاری‌های شهرداری وارد مسند قدرت شد تا مشکلات را مرتفع سازد و به‌صورت فعال به تأمین منابع و درآمدهای سالم عمل کند اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه