English

به مدت ۵ روز انجام می‌شود؛

اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع طرح جدید جمع‌آوری پسماند در اصفهان

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای نمایش‌های خیابانی با هدف تذکر پیرامون طرح جدید جمع آوری پسماند به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد.

اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع طرح جدید جمع‌آوری پسماند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سعید امامی معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: رویدادی با عنوان‌های «فیتیله جمعه تعطیله» و «زوج‌ها و فردهای سابق» در خصوص طرح جدید جمع آوری پسماند برنامه ریزی شده است.

او افزود: براساس این طرح، تاریخ جمع آوری پسماند در کلانشهر اصفهان از زوج و فرد ماه به زوج و فرد هفته تغییر پیدا کرده و بر همین اساس کمپینی توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی برای معاونت خدمات شهری آماده شد تا در راستای تثبیت اجرای طرح و ارائه اطلاعات لازم به شهروندان اقدام شود.

امامی ادامه داد: مانورها از دسته نمایش‌های محیطی میدانی هستند که گونه‌ای از پرفورمنس آرت محسوب می‌شوند و براساس فراخوان اداره فرهنگ شهروندی و دفتر تخصصی هنرهای نمایشی، چندین گروه نمایشی برای شرکت در این طرح آمادگی خود را اعلام کردند.

این مقام مسئول با اشاره به بازبینی اجراهای این گروه‌های نمایشی طی دو مرحله گفت: پس از بازبینی، ۴ مانور از دسته نمایش‌های محیطی انتخاب شد که از روز سه شنبه 28 تیرماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ ظهر و ۱۸ تا ۱۹ در چهارراه‌های اصلی شهر در حال اجرا است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این طرح تذکر مجدد و تثبیت اخبار و اطلاعات پیرامون طرح جدید جمع آوری پسماند از سوی شهرداری اصفهان است.

به گفته امامی، در این رویداد، نمایش «هرم» به کارگردانی بهمن گرامی، نمایش «تعویض» به کارگردانی پویان عطایی، نمایش «روزهای موافق روزهای مخالف» به کارگردانی محمد رادمهر و نمایش «فیتلیه جمعه تعطیله» به کارگردانی علیرضا شمس اجرا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه