English

رییس پارک علم و فناوری خوزستان خبر داد؛

راه اندازی پردیس علم و فناوری خوزستان در حوزه کشاورزی

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با تاکید بر اینکه صنعت کشاورزی در خوزستان باید از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان استفاده کند، گفت: به زودی پردیس علم و فناوری خوزستان در حوزه کشاورزی با همکاری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی پردیس علم و فناوری خوزستان در حوزه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد راضی جلالی در نشست با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان که امروز (۲۸ تیرماه) در راستای راه‌اندازی پردیس تخصصی علم و فناوری کشاورزی خوزستان در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: صنعت کشاورزی در خوزستان متناسب با دانش روز توسعه پیدا نکرده است و باید از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این حوزه استفاده کند.

 وی افزود: کشاورزی اصلی‌ترین پتانسیل خوزستان است. خوزستان در بسیاری از حوزه‌ها از جمله نیشکر، خرما و گندم جایگاه ارزشمندی در کشور دارد که حکایت از توان و ظرفیت بالای استان در حوزه کشاورزی دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان عنوان کرد: بررسی و نگاه به کشاورزی در استان خوزستان نشان می‌دهد متاسفانه ما نتوانسته‌ایم در راستای توسعه تکنولوژی در حوزه صنایع کشاورزی آن گونه که باید رشد داشته باشیم و کشاورزی ما متناسب با دانش و تکنولوژی روز توسعه پیدا نکرده است.

راضی جلالی گفت: پارک علم و فناوری خوزستان این آمادگی را دارد تا ظرفیت و توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک خوزستان را در حوزه کشاورزی فعال کند و راه‌اندازی پردیس تخصصی علم و فناوری کشاورزی می‌تواند این ظرفیت‌ها را فعال و در راستای توسعه تکنولوژی و فناوری در حوزه کشاورزی در خوزستان گام مهمی بردارد.

در پایان این نشست مقرر شد اقدامات لازم از سوی پارک علم و فناوری و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در راستای راه‌اندازی هرچه سریعتر پردیس علم و فناوری کشاورزی خوزستان صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه