English

یوسف نوری:

معلمان شعار "ما می توانیم" را تحقق بخشیدند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان شعار "ما می توانیم" را تحقق بخشیدند اعلام کرد: امروز نیز مسابقات فرهنگی ورزشی به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید "ابراهیم هادی" برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار این عزیزان هستیم.

معلمان شعار "ما می توانیم" را تحقق بخشیدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سخنانی عنوان کرد: معلمان افسران سپاه پیشرفت نظام هستند و با تربیت آینده سازان ایران در استقلال کشور نقش آفرینند.

نوری این سخنان را در مراسم افتتاح مسابقات ورزشی بانوان ورزشکار سراسر کشور در تالار قدس حرم رضوی اظهار کرد و ادامه داد: معلمان شعار " ما می توانیم " را تحقق بخشیدند و خوشبختانه دولت جمهوری اسلامی ایران دارای رییس جمهوری مردمی و آموزش و پرورش دوست است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برگزاری برنامه ها در مکانهای مقدسی چون حرم مطهر انرژی مضاعفی ایجاد می‌کند و بعد جسمی و معنوی این مکان قوت می‌گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: امروز نیز مسابقات فرهنگی ورزشی به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید "ابراهیم هادی" برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار این عزیزان هستیم.

شایان ذکر است این مسابقات با حضور زنان معلم و ورزشکار در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ و با برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

همچنین لازم بذکر است مسابقات ورزشی بانوان معلم سراسر کشور بعد از ۱۶ سال توقف از ۲۸ تیرماه در مشهد آغاز می شود و برای مدت پنج روز ادامه خواهد یافت و این مسابقات ۹۰۰ نفر از بانوان فرهنگی شامل ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و عوامل داوری این دوره از مسابقات حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه