English

پیش بینی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد تا اواخر هفته جاری استقرار توده هوای داغ و مرطوب بر روی استان مورد انتظار است.

پیش بینی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد: تا روز سه شنبه وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در بیشتر نقاط خوزستان پیش بینی می شود و به تناوب شاهد افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی و مرکزی استان خواهیم بود.

وی افزود: از بعد از ظهر روز سه شنبه تا پایان هفته با تشدید جریانات جنوبی، افزایش رطوبت و شرجی (در سواحل و مناطق ساحلی رخداد مه یا مه رقیق) در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و شمالی استان مورد انتظار است؛ در این مدت وزش باد در برخی از مناطق متوسط خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۵۰.۲ و ایذه با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۴۸.۹ و حداقل ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر از روز شنبه تا سه شنبه هفته جاری در مناطق جنوبی ،غربی،مرکزی و شمالی استان همچنین افزایش رطوبت از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا روز جمعه هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

بر این اساس ادارات و بانک های سراسر استان خوزستان روز سه شنبه تعطیل اعلام شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه