English

استاندار مازندران:

سرمایه‌گذار خارجی برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی بزودی در استان مازندران مستقر خواهد شد

استاندار مازندران گفت: با رایزنی‌های انجام شده یک سرمایه‌گذار خارجی از کشور ترکیه اعلام آمادگی ساخت 50 هزار واحد مسکونی در استان مازندران ظرف مدت یک سال را کرده است و به زودی در استان، مستقر خواهد شد.

سرمایه‌گذار خارجی برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی بزودی در استان مازندران مستقر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، در جلسه شورای عالی مسکن مازندران با تأکید بر این که بانک ها در برابر مصوبات این شورا تکلیف دارند و باید در طرح نهضت ملی مسکن به تکالیف خود با جدیت عمل کنند، اظهار داشت: تأمین زمین برای اجرای مطلوب این طرح در تمام نقاط استان مجدانه از سوی فرمانداران پیگیری شود.

وی ادامه داد: طی سال جاری احداث مسکن ملی در تمامی شهرهای مازندران آغاز می شود و حداقل باید هر یک از شهرستان‌های ما یک پروژه داشته باشند.

استاندار مازندران بر استفاده از ظرفیت برخی نهادها برای تأمین زمین این طرح تصریح کرد و گفت: طرح نهضت ملی مسکن ، باید با کار میدانی، کارشناسی و تصمیمات جهادی به نحوی پیش برود که امید مردم در مورد ساخت بهنگام و کیفی مسکن تقویت شود.

وی افزود: با ارائه راهکارهای خلاق و بهره گیری از توانمندی خیرین و ظرفیت های پنهان باید اقشار ضعیف را در این طرح نگه داشت.

حسینی پور با اشاره به موضوع مهم احداث شهرک‌های مسکونی در استان، تصریح کرد: خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده یک سرمایه‌گذار خارجی از کشور ترکیه اعلام آمادگی ساخت 50 هزار واحد مسکونی در استان مازندران ظرف مدت یک سال را کرده است و به زودی در استان مستقر خواهد شد که امتیاز بزرگ این طرح، امکان تهاتر و پذیرش شرط تنفس 6 ماهه از سوی سرمایه گذار است.

وی بیان داشت: این سرمایه‌گذار خارجی اعلام کرده است که 50 هزار واحد مسکونی را ظرف مدت یک سال با جدیدترین متدهای روز دنیا به ما تحویل دهد و همچنین تکمیل بیمارستان 1000 تختخوابی واقع در اتوبان ساری - قائم‌شهر را نیز تعهد کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه