English

رئیس هیئت ووشو استان:

ووشو آذربایجان شرقی را به جایگاه واقعی برمی گردانیم

رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌شرقی گفت: بعد از ۹ ماه دوری بنده، در رتبه ۱۴ تحویل گرفتیم که با تلاش خود، دوباره ووشو استان را به جایگاه واقعی خود بر می گردانیم.

ووشو  آذربایجان شرقی را به جایگاه واقعی برمی گردانیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عبدالعلی ابراهیمی رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم افتتاح خانه ووشو شهرستان مراغه اظهار داشت:  افتتاح خانه ووشو در شهرستان مراغه انگیزه ورزشکاران شهرستان را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: ووشو ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ بعد از کشتی، دومین رشته مدال‌آور در این رقابت‌ها بود.

ابراهیمی تاکید کرد: هیئت ووشو استان را در رتبه پنجم تحویل داده بودیم ولی متاسفانه بعد از ۹ ماه دوری بنده، در رتبه ۱۴ تحویل گرفتیم که با تلاش خود، دوباره ووشو استان را به جایگاه واقعی خود بر می گردانیم.

رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌شرقی در پایان با تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت ووشو شهرستان مراغه ابراز کرد: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح خانه‌ای مجهزتر باشیم.

مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه نیز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه پس از سال‌ها خانه ووشو به بهره‌برداری رسید و از همه عزیزانی که باعث رقم خوردن این اتفاق میمون شدند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با افتتاح این سالن بتوانیم ورزشکاران خوبی را تقدیم تیم ملی ووشو کرده و سهمیه‌های جهانی کسب کنیم.

نوایی افزود: ما در شهرستان مراغه به خانه‌های ورزشی بسیاری نیاز داریم که امروز خوشحالم حداقل یکی از رشته‌های تخصصی در شهرستان صاحب خانه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه