English

فراخوان جشنواره ملی شعر «بر بال امنیت» در استان فارس

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس از برگزاری جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان با عنوان "بر بال امنیت" خبر داد.

فراخوان جشنواره ملی شعر «بر بال امنیت» در استان فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،سرهنگ "کاووس محمدی" ،معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس ، اظهار داشت: برابر برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده، معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در نظر دارد با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره شعر پلیس با عنوان "بر بال امنیت" برای مخاطبین کودک و نوجوان برگزار کند.

وی افزود: از محورهای موضوعی پیشنهادی در این جشنواره، می‌توان به پیشگیری از سرقت جواهرات کودکان، پیشگیری از اغفال، مضرات دروغگویی، مضرات خیانت در امانت، مهارت نه گفتن به پیشنهاد دهندگان موضوع های غیرمنطقی، مراقبت از تن، احترام به قوانین و رعایت آنها، مزایای نظم در زندگی، ترویج فرهنگ ترافیک، پیشگیری از جرایم و آسیب های اینترنتی، پیشگیری از رفتار خشونت آمیز در خانواده و اجتماع، نه گفتن به بازی های رایانه ای نامناسب، ضرورت اعتماد به خانواده و ... اشاره کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: مخاطب اشعار، کودکان و نوجوانان بوده و شاعران و کلیه افراد بالای 16 سال که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، تا 27 شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت WWW.KPF.IR بارگذاری کنند.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 81823709-021 از ساعت ۹ تا ۱۲روزهای اداری پاسخگوی سوال های علاقه مندان است، بیان داشت: همزمان با هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مهرماه 1401 مراسم باشکوهی برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه