English

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

تقدیر از عملکرد مطلوب برخی واحدهای نانوایی امین رشت

فرماندار رشت در آستانه عید ولایت و با هدف ارج گذاری به مسئولیت پذیری و حسن انجام وظیفه قریب به اتفاق نانوایان شهرستان، با حضور در برخی واحدهای نانوایی امین رشت از تلاش های آنان تقدیر کرد.

تقدیر از عملکرد مطلوب برخی واحدهای نانوایی امین رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت به همراهی مدیران کل غله و جهاد کشاورزی استان و رئیس بسیج اصناف استان، با هدف ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی اکثر قریب به اتفاق نانوایان متعهد شهرستان، با حضور در برخی واحدهای خبازی امین سطح شهر ضمن اهداء لوح تقدیر و برقراری سهمیه فوق العاده آرد برای این واحدها، اظهار کرد: تلاش ها و تعهد نانوایان از دو منظر داشتن مسئولیت در جلب رضایت حداکثری مردم و شکرگزاری در برابر نعمات الهی با ارائه نان با کیفیت و بدون دور ریز دارای اهمیت می باشد.

 وی افزود: عملکرد نانوایان در پایبندی به مقررات ساعات کار، حساسیت نسبت به رعایت اصول بهداشتی، حفظ کیفیت مطلوب نان و دقت در توزین و توزیع، از جمله موارد مورد نظر در گزینش واحدهای امین می باشد.

 امام پناهی با اشاره به لزوم تسهیل در دستیابی مردم به نان مورد نیاز، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این هدف کارت خوان دوم در اختیار مجتمع های نانوایی با پخت چندگانه قرار خواهد گرفت.

 فرماندار رشت با اشاره به اهمیت استفاده درست و بهینه از منابع یارانه ای اختصاص یافته از سوی دولت برای تامین قوت غالب شهروندان و همچنین دستیابی به نتایج مورد نظر در اصلاح نظام پرداخت یارانه و بهره‌مندی مصرف کنندگان از منابع یارانه‌ای، اظهار داشت: بازرسی‌ دستگاه‌های متولی از واحدهای خبازی، شناسایی و تقدیر از واحدهای نانوایی امین و برخورد قانونی و قاطع با معدود نانوایان متخلف ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه